Mnoho nově vzniklých webových stránek se bohužel musí potýkat s nízkou návštěvností. Je to ale vcelku pochopitelné, internetové vyhledávače pracují s určitými algoritmy, které upřednostňují starší a více navštěvované weby. Nově vzniklé webové stránky se tak uživateli internetu zobrazují až daleko za ostatními. Co z toho vyplývá? Nakonec na ně zavítá jen nepatrný počet uživatelů. Protože ruku na srdce, kdo kdy rozklikl třeba i třetí nebo čtvrtou stranu výsledků URL adres? Pojďme si ale říci, jak s touto informací naložit.
Řešení nabízí SEO
Pokud vás internetové vyhledávače přehlíží, je zapotřebí na scénu přivést toho největšího bojovníka. SEO neboli optimalizace pro vyhledávače je způsob, jak se vcelku jednoduchým způsobem dostat mezi přední místa při vyhledávání. Je však zapotřebí, aby byl web pravidelně aktualizován a plněn zajímavým obsahem. Neméně důležitá je i práce se správnými klíčovými slovy. Pokud tomuto principu optimalizace příliš nerozumíte, je vhodné se poradit s některým ze SEO konzultantů. Řada webu ovšem na SEO příliš nespoléhá, neboť se jedná o běh na dlouhou trať. První výsledky je možné pozorovat cca půl roku od spuštění. Ovšem pozor, výsledky jsou více či méně trvalé.
PPC reklama představuje okamžité řešení
Nechcete se spoléhat na SEO, pak je pro vás druhou možností PPC reklama https://www.ppcprofits.cz. PPC je zkratka anglického spojení „pay per click“. Ano, čtete správně platba za kliknutí. Co to v praxi ale znamená? Inzerent si sám může de facto určovat, kolik za reklamu zaplatí. Neplatí totiž za samotnou reklamu, ale za jednotlivé prokliky uživatelů. Navíc se PPC reklama umisťuje velmi často ještě nad weby se SEO. Výsledky PPC jsou navíc velmi snadno měřitelné a to už po pár minutách od spuštění. Vyzkoušejte reklamu, která skutečně dlouhodobě funguje!